Evästeasetuksesi on tallennettu.

Sääntömääräinen syyskokous 5.10.2024, Jyväskylä

Julkaistu:

Tervetuloa Lappalaiskoirat ry:n syyskokoukseen 5.10.2024!

Sääntömääräinen syyskokous
Aika: lauantai 5.10.2024 klo 18:00, ilmottautuminen sekä valtakirjojen tarkastus 17:00-17:45
Paikka: Scandic Laajavuori, Laajavuorentie 30, Jyväskylä

Lappalaiskoirat ry:n sääntömääräisen syyskokouksen kokouskutsu on Lapinkoiralehdessä 2/24, mutta asian käsittelyn aikataulun ja tästä syystä myös painoteknisten syiden vuoksi kokouskutsussa mainittu hallituksen esitys Epilepsia- ja autoimmuunisairauslukujen julkistamisesta Lappalaiskoirat ry:n jalostustietokannassa ei ole kutsun liitteenä, joten tässä lisää infoa jäsenistölle asiasta. Lappalaiskoirat ry:n hallitus on kokouksessaan 25.4.2024 käsitellyt jalostustoimikunnan ehdotuksen, että suomenlapinkoirien ja lapinporokoirien ns. epilepsia- ja autoimmuunisairausluvut olisivat julkisia Lappalaiskoirat ry:n jalostustietokannassa. Hallitus päätti, että ehdotus viedään yhdistyksen syyskokouksen käsittelyyn 5.10.2024. Ohessa on lisätietoa ja perustelut esitykselle.